sunnuntai 11. huhtikuuta 2010

Menneitä kuvia

Kävin katsomassa vanhoja kuvia, joita olen laittanut nettiin Flickr sivulle. Ei mitään tarkempaa tarkoitusta, kunhan kävin katsomassa millaisia kuvia olen joskus kuvannut. Osa on ihan hyviä, vaikka itse niin sanonkin ja onnistuivat tuomaan paljon erilaisia muistikuvia menneiltä vuosilta.



Ehkä eloisampana mieleen tuli se minun retkeni Barentsinmeren rannalle ja takaisin elokuulta 2008. Se on edelleen yksi parhaimmista reissuista, joita olen omin päin tehnyt ja siksi varmasti niin kirkkaana mielessäni. Olisi oikeastaan joskus käytävä samansuuntainen reissu uudestaan. Ei ehkä välttämättä aivan samalla reittisuunnitelmalla, mutta samalla idealla kuitenkin. Jälkikäteen minua jäi harmittamaan se Norjan osuuden jääminen niin lyhyeksi kun pelkkää pihiyttäni säästelin bensiinin kanssa. Se telttailu Barentsinmeren rannalla jäi myös toteutumatta kun jänistin viime kerralla. Puolustuksena voin kuitenkin sanoa sen, että se yö jossain Saariselän eteläpuolella kultavaltauksen naapurissa oli hemmetin viileä. Pari sataa kilometriä pohjoisempana olisi varmasti tullut vilu.



Kalastus jäi muuten kanssa kokonaan kokeilematta vaikka siihenkin olisi ollut suuret ja hienot puitteet. Hitto.. oli se vain upea reissu.

















Ei kommentteja: