torstai 8. heinäkuuta 2010

48 h ylimääräistä.

Joku on lisännyt minun kalenteriini kaksi ylimääräistä päivää, enkä ole täysin perillä miten se on mahdollista. Olin nimittäin jo täysissä voimissa viettämässä lauantaita kunnes tajusin, että tänään on vasta torstain. Sekin piti vielä erikseen tarkistaa kalenterista, sillä olen edelleen aivan varma siitä lauantaista. Kummallista, mutta minkäs teet. Taistelu tutkainta vastaan on aika turhaa tässä asiassa.

Joka tapauksessa minulla on nyt liikaa aikaa enkä ole varma mitä tekisin. Jotain voisi varmasti keksiä, mutta se odottaa vielä itseään. Arkiaskareita nyt ainakin, mutta ei niihin voi käyttää 48 tuntia. Ainakaan minä en halua käyttää.

Sain postissa hetki sitten lakikirjan. Bongasin netistä erään antikvariaatin pitäjän blogin, joka lupasi tupla alennuksen kaikille lukijoilleen. Sen seurauksena tilasin itselleni kopion Hammurabin lakikirjasta tuntuvalla 36 % alennuksella. Maksoihan se edelleen aika paljon, mutta onpahan taas jotain jännää luettavaa.

Kirjojen ostamista pitää kyllä kuitenkin taas rajoittaa. Siihen menee liian helposti liian paljon rahaa, sillä kiinnostavat kirjat eivät tästä maailmasta lopu. Varsinkin kun kiinnostuksen kohteet ovat niinkin laajalle levinneet kuin allekirjoittaneella.

Ei kommentteja: