sunnuntai 24. toukokuuta 2015

Oleelliset työkalut: Leatherman ja cocktail sekoitin




Minulla oli GBP 40,00 arvosta Amazon.co.uk lahjakortteja, joille oli todella vaikea keksiä mitään käyttöä. Voisi kait sanoa, että olen mies jolla on jo melkein kaikkea, mitä neljällä kymmenellä punnalla voi saada. Summahan ei ole mitenkään erityisen suuri, mutta silti sellainen jolla voi jo tehdä ihan kunnollisen hankinnan.


Squirt Ps4 Open BluePäädyin lopulta tekemään kaksi. Ostin itselleni cocktail sekoittimen, josta olen haaveillut jo pitkään. Pidän jostain syystä cocktaileista vaikka en niitä edes juo kovinkaan usein, mutta ehkä nyt kesällä hieman useammin kuin ennen. Saa nähdä oliko tuo hyvä ostos.

Toinen ostokseni oli hieman "järkevämpi", sillä tilasin itselleni uuden Leathermanin. Olen jo pitkään etsinyt sopivaa avaimenperäkokoista veitseä, jota voisi kantaa käytännössä aina mukana. Joku voisi sanoa, että hain itselleni EDC työkalua, mutta kyse on enemmänkin pelkkien teippien avaamisesta. Olen kyllästynyt avaamaan kaikenlaisia paketteja pelkän avaimen kanssa ja tuo Leatherman Squirt PS4 saa toimia uutena työkaluna.
Skeletool Beauty
Minulla on toki jo yksi aikaisempi Leatherman, mutta se on hieman suurempi Skeletool. Sitä paitsi, säilytän sitä autossa jossa luulen sen tuovan minulle suurimman hyödyn työkaluna. Vaikka totuuden nimessä olen käyttänyt sitä todella vähän, mitään todellista Leatherman -hetkeä minulla ei ole ollut. Olen aina selvinnyt hankalistakin tilanteista ilman Leathemania, mikä tietysti kertoo enemmän niistä tilanteista joihin olen joutunut kuin työkaluista joita omistan.

Mitä työkaluja sitten ihminen tarvitsee? Minulla on autossa kenttälapio, villahuopa, kalastushaavi, muutama sateenvarjo, vesipullo ja tyhjä bensiinikanisteri. Sieltä puuttuu hinausköysi, joka todennäköisesti olisi aidosti todella hyödyllinen varuste auton takakonttiin. Kirvestä en muistaakseni ole autoon kantanut, sillä olen ajatellut luottaa siihen kenttälapioon. Tosin eipä täällä betoniviidakossa juuri ole teille kaatuneita puita.

Katsotaan sitten uudestaan kun tuo Amazonin lähetys saapuu.

Ei kommentteja: