lauantai 8. toukokuuta 2010

Pieni hetki sinistä lauantaita

Vaihdoin sohvan paikkaa joitakin viikkoja takaperin ja muutos on ollut hyvään suuntaan. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että sohvalla ollessa voi katsoa pilviä. Olen muutaman kerran vain loikoillut sohvalla ja seurannut pilvien liitoa taivaalla, ollut paikoillani pitkän aikaa. Hyvin rauhoittavaa ja oikeasti mukavaa puuhaa.

Olen myös palauttanut mieleeni erästä suunnitelmaani ja nauttinut ennakolta sen toteutuksesta. Tämä on kuitenkin niitä ajatuksia joita minä en kerro sinulle. Se on minun omani ja toteutus odottaa vielä itseään, mutta päämäärä on asetettu jo vuosia sitten.

Järjestin muuten itselleni tekemistä ainakin yhden kesäviikonlopun ajaksi. Varasin itselleni huoneen Turusta ja menen sinne leikkimään turistia. Sellainen on vielä kokeilematta, vaikka Turussa olen käynyt piipahtamassa ainakin puolenkymmentä kertaa. Tarkoitus on käydä katsomassa Turun linnaa ja piipahtaa jossain muuallakin, perinteistä reissutoimintaa odotettavissa. Tarkoittaa sitä, että annan jalkojen kuljettaa seuraavan kulman taakse.

Erikoisin risteilyalus jonka olen koskaan nähnyt.

Ei kommentteja: