keskiviikko 5. tammikuuta 2011

Elämä keskiviikkona 5.1.2011

Minulla oli aikaisemmin kirjoitettavaa, mutta ei enää tällä hetkellä.

Loppuviikosta ajattelin käydä katsomassa flaamilaisten maalareiden teoksia Sinebrychoffin museossa, sillä en muista olenko aikaisemmin nähnyt Rubensin töitä livenä. Todennäköisesti, mutta ei kaikkea voi muistaa.

Luen yhtä kirjaa Normandian maihinnoususta ja mielipiteeni siitä on jakautunut kahtia. Toisaalta pidän siitä todella kovasti, mutta samaan aikaan siinä on ongelmia jotka ärsyttävät minua suunnattomasti. Ehkä niistä lisää myöhemmin.

Talvivaara pitää ylimääräisen yhtiökokouksen myöhemmin tässä kuussa ja ajattelin mennä paikalle. Kokous pidetään Katajanokalla, joten se ei maksa minulle enempää kuin metrolipun sinne ja takaisin. En ole aikaisemmin käynyt Talvivaaran yhtiökokouksessa joten olen kohtuullisen uteliaana liikkeellä. Mitään todellista roolia tai sanottavaa minulla ei siellä tule olemaan, kunhan pällistelen. Kokous on merkitty alkavaksi klo. 11.00, joten ehkä siellä olisi myös jonkinlainen lounastarjoilu..

Ei kommentteja: