lauantai 19. helmikuuta 2011

Ensimmäinen kevään merkki

Tänään ja huomenna olisi vielä mahdollisuus käydä venemessuilla. Olen normaalitilanteessa pyrkinyt käymään siellä aina kun se on mahdollista, sillä tapahtuma on minulle vuoden ensimmäinen merkki alkavasta keväästä. Onhan se hieman kaukaa haettua, tiedän sen itsekin, mutta näin olen asian itselleni markkinoinut.

Itse asiassa tällä kertaa minulla olisi pitkästä aikaa todellinen syy käydä messuilla, sillä sieltä varmasti saisi ostettua pelastusliivit. Itse asiassa varmasti vielä hyvään hintaan, sillä messutarjouksia on aina tarjolla. Normaalistihan minä vain pällistelen veneitä ja ihmettelen.

Itse asiassa minun piti mennä messuille jo pari päivää sitten, mutta jänistin. Nyt saattaa olla, että jätän koko tapahtuman väliin, sillä olotila ei ole siihen riittävän hyvä. Fiilikset ovat tietysti paremmat kuin eilen, mutta ehkä on parempi vain fiilistellä ja odottaa muita kevään merkkejä.

Ei kommentteja: