lauantai 4. kesäkuuta 2011

Älä lue

Aika tyhjänpäiväinen kirjoitus, joten tätä ei kannata lukea. Tutkiskelin limpparipullojen aineksia ja löysin eroja. Tosin en minä tiedä mitä ne merkitsevät, mutta mieluummin ostan juomaksi sellaista minkä kolme tärkeintä osa-ainetta minä ymmärrän. Ehkä turhaa haahuilua, mutta sallittakoon.

Pitäisi kirjoittaa essee, mutta ei kiinnosta pätkän vertaa. Ehkä viikolla sitten, tai sitten ei. Olen myös pohtinut mitä ajankulua ja itsensä sivistämistä keksisi syksyllä. Muutama hassu ajatus pyörii mielessäni.

Olen myös ostanut kivat kesäkengät. Katalaanit espadrillesit, jotka ovat hauskat. Aavistuksen feminiinin oloiset kengät, mutta nämä kyllä myytiin (ja vilpittömästi ostettiin) miesten kenkinä. Pahuksen tiukat ja piukat ensiyrittämällä, mutta luonnon materiaalien ansiosta ovat muotoutumassa hyvää vauhtia erittäin mukaviksi. Eräänlaiset mokkasiinit.

****

JK.

Onko pizza maailman eurooppalaisin ruoka? Siihen voi käyttää suomalaisia jauhoja, uumm..puolalaista suolaa, saksalaista juustoa, espanjalaisia tomaatteja (hui minä nyt kuolen), italialaista makkaraa ja vaikkapa portugalilaisia sardiineja.

Ei kommentteja: