keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Karvaisten säärien peitoksi

Minun on myönnettävä, että sukkien suhteen en ole isänmaallinen. En edes muista koska olisin ostanut täysin kotimaiset sukat, tai ylipäätänsä ostanut sukkia Suomesta. Siihen on katsokaas pari syytä.

Ensinnäkin meidän täällä saatavat sukat eivät ole mielestäni kovinkaan erikoisen laatuisia. Itse asiassa laatu on mielestäni jopa hieman heikkoa.

Ne sukat jotka väittävät olevansa laadukkaita ovat kalliita. Mikäli muistini palvelee minua oikein, muistan nähneeni miesten sukkia myynnissä EUR 19,90 / pari. Pöyristyttävää!

Kolmanneksi suurin osa kaupan hyllyille päätyneistä ovat saamarin tylsiä. On valkoista tennissukkaa ja on mustaa tekokuitusukkaa. Sitten on muita kulahtaneen värisiä sukkia, joista ei ota selvää minkä värisiä niiden pitäisi olla.


Minä tilaan omat sukkani ulkomailta. Ne ovat edulliset, täysin 100 % PIMA puuvillaa ja erittäin tyylikkäitä. Itse asiassa olen täysin hurahtanut miesten polvisukkiin, siis sellaisiin jotka ulottuvat käyttäjäänsä polveen saakka. Ei ole pelkoa, että ne lerpsahtavat nilkkoihin tai housun lahkeesta pilkistää karvainen jalka.

Suosittelen sukkia itse asiassa niin paljon, että voisin jopa harkita niiden välittämistä eteenpäin. Mutta tästä ei tällä kertaa enempää. Oheisessa kuvassa hieman esimakua siitä väriloistosta, mihin minulla on ilo ja kunnia verhoa omat (ja varsin hyvin muodostuneet) varpaani.

Ei kommentteja: