keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Elämä on joskus hankalaa

En ole ollenkaan tyytyväinen, sillä huomenna tänne tulee remontti. Joku ihmeen ikkunoihin liittyvä juttu, jota minä en ole tilannut. Se vaikuttaa elämääni siten, että olen joutunut järjestelemään tavarani uuteen uskoon. Sellaiseen tilaan johon niitä ei ole tarkoitettu. Toisaalta ehkä tämä on alkusysäys pienelle muutokselle.

Minulla on aika paljon tavaraa. Sellaista mistä voisin luopua ja ehkä tulen niin lopulta tekemäänkin. Tuo fillari mikä minulla on ollut remontissa jo kohta kuusi vuotta on ehkä laitettava myyntiin. Joku jolla on enemmän aikaa ja kiinnostusta voisi ottaa sen projektiksi. Pyörä on kuitenkin hyvä ja olen pitänyt siitä kovasti. Ehkä vain on syytä tunnustaa tosiasia etten minä saa sitä korjattua, saati sitten vietyä korjaajalle.

Sininen matto kaipaa myös uutta omistajaa. En ole käyttänyt sitä kertaakaan kun se ei ollutkaan sellainen mitä kuvittelin. Tyhmä pää ja sen sijaiskärsijänä sininen hyvä matto.

Lehtiä on ihan liikaa. Tämän takia en halua tilata yhtään enempää lehtiä kuin on "pakko". Tiedä sitten olisiko noita mitään järkeä varastoida edes kirjahyllyyn. Sitä paitsi sain aikaisemmin hyviä kommentteja mitä niille kannattaisi tehdä ja ehkä minun on syytä hypätä altaan syvään päätyyn tässä asiassa.

Ei onneksi paljoa.

**
P.S. Kokeilen nyt jonkin aikaa miltä tämä uusi ulkoasu näyttää ja tuntuu.

Ei kommentteja: