maanantai 19. toukokuuta 2008

Avautumisia ja jotain hienoa

Jotain tekisi mieli sanoa, mutta en keksi mitä. Kesä on tulossa ja käytännössä jo alkanut, mutta ei tunnu siltä. Pelkään, että tämä kesä menee minulta täysin ohitse. Harmittaa eniten ehkä se, ettei minulla ole oikein kesälomaa. virallisia lomapäiviä minulle on kertynyt kahdeksan kappaletta, mutta niillä pitäisi pärjätä koko seuraava vuosi ja se pistää mietteliääksi. Itse asiassa olen pähkäillyt jo monta viikkoa siitä mitä haluan kesällä tehdä, mutta en ole keksinyt.

Erästä ideaa olen leikitellyt jo pidemmän aikaa, mutta en ole aivan varma onko minulla sittenkään mielenkiintoa sen toteuttamiseen. Tällä hetkellä tuntuu, että olisi paras vain olla rauhassa ja olla tekemättä yhtään mitään. Sen verran lyhyeltä tuo juuri päättynyt viikonloppu tuntui. En saanut oikein mitään aikaiseksi. Olin suunnitellut suuremman luokan siivousta, mutta sain vain pestyä pyykkiä. Kiehtovaa ja äärimmäisen jännittävää puuhaa..

Katsotaan nyt mitä tapahtuu ja mihin energia riittää.

Sen unohdin kertoa, että kaikesta huolimatta toteutan yhden pienen haaveen. Olen ilmoittautunut opiskelemaan arkeologian perusteita. Kyseessä on Helsingin kesäyliopiston kurssi ja se hyvittää 7 opintopistettä arkeologian opintoja varsinaisessa yliopistossa. Ehkäpä tämä muuttuu vielä hienoksi. Hitto.. arkeologiaa :D

Ei kommentteja: