lauantai 20. joulukuuta 2008

Tiernapojat rox!

Olin sitten syömässä eräässä Suomen parhaista ravintoloista ja olen positiiviselle mielellä kokemuksen jälkeen. Seura oli mainiota ja ruoka samoin. Kyllä meiltä löytyy ihan oikeasti hienoja ruokaravintoloita, eikä ole mitään syytä häpeillä ruokakulttuuriamme. Maksa on aina parasta kun se vain osataan tehdä kunnolla! Nyt se osattiin ja oli todella hienoa.

Tällä kertaa pääruoka oli kyllä jonkin verran parempaa kuin jälkiruoka, mutta minkäs teet. Ruokaahan sinne joka tapauksessa mentiin syömään, eikä Philadelphian juustokakkua cocktail-lasista. On kuitenkin taas yksi ravintola käyty läpi ja varmasti menen toisenkin kerran kun tilaisuus sille sattuu. Karljohan oli arvionsa mukainen ja nostan punaviinilasin ilmaan ja kumarran sinne suuntaan.

Illan kruunasi kuitenkin tiernapojat. On vuosia siitä kun viimeksi olen päässyt seuraamaan tiernapoikia ja tämäkin oli hieman yllätys. Hieno sellainen joka tapauksessa ja pisteet kotiin sinne suunalle minne ne sitten meneekin. Harvinaisen upea esitys joka tapauksessa!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ootko ite koskaan ollu tiernapoika..? :)


Kiki

Seppó kirjoitti...

Olen minä varmaan joskus, mutta siitä on jo todella paljon aikaa. Hämärä muistikuva asiasta Ratakadulta, vaikka itse roolia en muista.