tiistai 30. joulukuuta 2008

Minuutit täynnä odotusta

En ole asiasta aivan varma, mutta veikkaan tuon Falloutin vaikuttavan aivotoimintaani. Olen pelannut sitä taas muutaman päivän tauon jälkeen tavallista ahkerammin ja siitä on seurannut nukahtamisvaikeuksia. En tietenkään pysty varmalla kädellä vetämään viivaa näiden asioiden välille, mutta se kuulostaa uskottavalta. Ainakin hieman ja se riittää tähän vuorokauden aikaan.

Peli ei missään nimessä ole enää yhtä jännittävä kuin vielä ennen joulua, sillä olen päässyt metrotunneleista pois jo aikoja sitten, mutta siitä huolimatta käyn kierroksilla joka kerta kun peliä pelaan. En säpsähdä pelin jokaista ääntä, mutta se saa yhä uppoutumaan ja hermostumaan kun käsillä on tiukka paikka. Omalla tavallaan erinomainen piirre, mutta hyväksyn täysin pelin k-18 rajoituksen. En ikipäivän antaisi peliä sitä nuoremmalle juniorille.

Super Bowl XLIII pelataan 33 päivän, 23 tunnin ja 50 minuutin kuluttua. Vuoden ainoa NFL ottelu täällä pohjolan ilmaiskanavilla. Surullista, mutta todennäköisesti en kuitenkaan katsoisi otteluita, vaikka ne näkyisivätkin livenä. Jälkilähetys ihmisten aikaan olisi kuitenkin upeaa. Olen kirjoittanut asiasta jo aikaisemminkin ja muistaakseni laittanut jopa Urheilukanavalle ideaa asiasta - ilman tulosta. Minkäs teet, laji on todellista marginaalia täällä ja kyllä minä sen ymmärrän. Odotan kuitenkin todella sitä Super Bowl lähetystä, vaikka en oikeasti laske siihen minuutteja. Siihen minun ei tarvitse ryhtyä, sillä netissä on hieno Super Bowl sivu, jonka laskuri hoitaa ajanpitämisen minun puolesta. Kyllä amerikkalaiset osaa ja tästä asiasta olen kovin kiitollinen.

Ei kommentteja: