maanantai 22. syyskuuta 2008

NFL

Laskin juuri, että seuraavaan Super Bownliin on palttiarallaa viisi kuukautta. En malttaisi odottaa, sillä edellinen oli aivan uskomattoman upea. Pitkän ja hartaan odotuksen jälkeen New York Giants voitti SB:n ja pitihän minun mennä ostamaan itselleni mestaruuspaita. Sellainen tummansininen t-paita, missä komeilee Giantsin logo ja mestaruusteksti. Onhan se aika turha, mutta olin luvannut asian itselleni.

Minulla ei ole tälläkään kertaa aavistustakaan mitkä ovat alkaneen kauden voimasuhteet ja mitkä joukkueet edes sarjaa pelaavat. Sen verran heikoissa kantimissa myseinen laji ja sarja täällä pohjolan perukoilla on, että otteluita ei näe edes jälkilähetyksenä. Sääli sinällään, sillä ei taida olla toista yhtä hyvin televisioon sopivaa urheilulajia. En ainakaan ihan heti sellaista muista, mutta minkäs teet. Sentään näyttävät SB:n ja vielä suorana; tietäähän se valvomista, mutta on se aina ollut sen arvoista.

Löytyihän tuolta ainakin 32 joukkuetta. Dallas Cowboys on ainakin tuolla listalla ykkösenä, mutta minä olen tietysti sitä mieltä, että G-miehet voittaa toisen perättäin ja aloittaa uuden dynastian. Go Giants Go!

Ei kommentteja: