torstai 9. helmikuuta 2012

Päättyykö Steel Panthers?

Steel Panthers peli on edelleen kesken a laitoin juuri viestin vastustajalle, että pelataanko vielä vai ilmoitanko pelin päättyneeksi. Jälkimmäinen tarkoittaisi vastustajan luovutusta ja minulle hyviä pisteitä listalle. Voitto siitä on joka tapauksessa tulossa, sillä olen sen verran hyvin kyllä vienyt peliä siihen suuntaan mihin olen halunnut sitä viedä.

Alkuperäinen suunnitelmani koukata kartan alapuoliskolta keskilinjan taakse ja ylös oli todella hyvä päätös. Pääsin pelaamaan vain pientä osaa veli neuvostovenäläisen joukkoja vastaan, sillä hän ei pystynyt(?) reagoimaan hyökkäykseeni riittävän voimakkaasti. Tämä aiheutti sen alueellisen ylivoiman, jota pidän niin tärkeänä melkeinpä missä tahansa sotapelissä. Seurauksena oli tietysti se, että tuhosin vastustajan joukkoja enemmän kuin hän pystyi tuhoamaan niitä minulta.

Olen tietysti kärsinyt tappioita, mutta aloite on pysynyt minulla käytännössä koko ajan. Se on tärkeää missä tahansa kisassa jossa vastassa on toinen ihminen. Pakota vastustaja hylkäämään oma suunnitelmansa ja pelaa omaasi.

Ei kommentteja: