maanantai 11. toukokuuta 2009

Mnt. Malminkartano

Taas tuli kiipeiltyä Malminkartanon huipulle ja takaisin, sinne ja takaisin. Yhteensä viisi kertaa. Nyt oli ensimmäinen kerta, että pystyin helposti kiipeämään täydet kuusi kertaa. En sitä kuitenkaan tehnyt. Olin huonosti motivoitunut ja luvannut itselleni vain viisi kierrosta. Periaatteessa minun pitäisi olla hieman pettynyt asiasta, sillä en tarttunut tilaisuuteen. Kuusi täyttä kierrosta on jossain määrin tavoite minulle, mutta tyydyin vain viiteen.

Toisaalta tuo ei sotke alkuperäistä suunnitelmaani mitenkään. Lähdin alkujaan siihen, että kuljen tuon reitin 3-4 kertaa tällä viiden kierroksen tuntivauhdilla. Nyt tänään oli neljäs kerta ja lupasin miettiä asiaa uudestaan, todennäköisesti yritän ensi viikolla täyttä kuutta kierrosta. Katsotaan sitä sitten viikon päästä, mutta juuri nyt on olo aika tyhjä.

Fyysisesti olen ihan kunnossa ja voimia riittää vielä vaikka mihin. En vain osaa oikein ajatella mitään järkevää, katson syrjäsilmällä saari elokuvaa. Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Star Trek on kuitenkin vielä näkemättä. Olin täysin unohtanut, että perjantaina lähdin välittömästi sinne pohjoiseen. Leffa jäi siis katsomatta, onneksi asia on korjautunut hyvin. Lähdetään torstaina duunikavereiden kanssa tennariin.

Ei kommentteja: