torstai 22. tammikuuta 2009

Luokkatietoinen helmi

Haa, joudun oikeasti menemään huutokauppaan lähitulevaisuudessa. En tiedä mistä syystä, mutta jokin vetää minua huutokauppaa. Olen kirjoittanut siitä tänne aikaisemminkin, mutta vasta nyt on tilanne joka pakottaa minut osallistumaan itse kaupantekoon. Aikaisemmin olen tyytynyt käymään pelkissä näytöissä, ihailemassa taidetta joka liikkuu siinä luokassa johon minulla ei vielä ole mahdollisuutta. Nyt tilanne on kuitenkin toinen, täysin toinen.

Eräällä sivustolla, jota olen pitäny silmällä on tulossa myyntiin kaksi esinettä, joista toista lähden yrittämään. Työpöytäni on minulle hyvin rakas ja arvossa pidetty huonekalu. Se on ehkä se yksittäinen helmi, jonka olen onnistunut itselleni saamaan. Vanha ja täysin kunnossa oleva kotimainen kirjoituspöytä. Joka kaipaa vain kunnollista pöytälamppua, ja nyt olen löytänyt kaksi ehdokasta. En tietenkään rupea tässä vielä kertomaan missä ja minkälaisia olen havitellut, kilpahuudannan pelossa, mutta kumpikin on täydellinen. Jään odottamaan miten asia tulee etenemään.

Ei kommentteja: